Fandom

Lostpedia

Dharma Initiative Recruiting Project Hinweise/17. September

< Dharma Initiative Recruiting Project Hinweise

3.749Seiten in
diesem Wiki
Seite hinzufügen
Kommentare0 Teilen
Diese Informationen stammen aus dem Alternate Reality Game
Dharma Initiative Recruiting Project
New Dharma big.png

a · d · e
Hinweise · Comic-Con · Gruppen · Tests · Dharma-Korrespondenz
Charaktere:   Hans Van Eeghen · RuckusGuy · Dan Bronson · Kameramann des Dharma-Videos · Black Swan
Videos: Geheimes Dharma-Video · Bluetooth-Video · Videos von Hans Van Eeghen
Internetauftritte: Octagon Global Recruiting · Dharma Wants You · Dharma Special Access

An diesem TagBearbeiten

Test-5-white-flash.gif

Das weiße Rechteck im Video

Ein neues Video von Hans Van Eeghen wird veröffentlicht, in dem sich der Leiter des Rekrutierungsprogramms, über die Möglichkeit des "Cheatens" in den letztens Tests beschwert und die Rekruten ermahnt, jene Cheats in Zukunft nicht mehr zu benutzen.

In der rechten unteren Ecke blinkt ein kleines weißes Rechteck einige Zeit lang auf. Hierbei könnte es sich sehr gut um einen Morsecode handeln.

Außerdem ist seit dem 17. September der 5. Test online. Der Rekrut muss das Verhältnis mehrerer Zahlen zu einander erkennen und fortsetzen. Siehe dazu Hauptartikel Dharma wants you/Test 5.

Transkript des VideosBearbeiten

Nameste my recruits.

Today I have again taken the decision to address you all in a video presentation in the hope that it may drive home the gravity of my message.

It has come to my attention that a number of recruits were exposed to cheat codes in recent tests. We do not yet know how many recruits exploited this information to their advantage but be assured, we are investigating.

This latest breach is most definitely related to the previous Black Swan incidents. Most disturbingly, I have discovered these breaches have originated from within the Dharma Initiative itself. It appears Black Swan is someone within this noble organization. It is not yet clear what this person's motivation might be, but we are doing everything in our power to gain the upper hand in this contest.

In the meantime, I urge all recruits to avoid contact with the material Black Swan is releasing. These cheats threaten to contaminate the integrity of the entire testing program. If you discover what appears to be a cheat, I urge you not to view or investigate the material further.

In any case, I thank you for your dedication to the Dharma Initiative's vision and wish you well in your remaining assessments. Nameste

Auch bei Fandom

Zufälliges Wiki